Hej hopp!

Ååååh jag vill bara sovaaa! Är så sjukt trött O.o

Har flummat med bästa kullesinen hela dagen, anledningen till att jag inte skrivit något. Vi har typ deppat över att vi måste till skolan imorgon igen... Och det har vi gjort genom att frossa i julmust, bacon och hårda tacobröd (Y) Sen typ dampa loss och filma som fasen med hennes mobil x) Hahaha guuuud det var längesen jag skrattade så mycket! Kände att jag verkligen behövde denna dagen nu som avslut på jullovet :}

Sen fick jag även depression över att min älskade fina friend drog till Vietnam idag... Kommer inte se henne på två hela veckor, asså shiiiiit, tycker synd om dom som får dras med mig dessa veckor när Anna är borta!

xoxo Julia <3



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

likenobody.blogg.se

Mitt namn är Julia, jag är 15 år och bor hos min familj i en liten villa. Går i skolan och är precis som alla andra. Eller?

RSS 2.0