Hej mitt vinterland!

Hallå! Som ni kanske förstår har jag inte haft världens bästa dag direkt.

Fick typ astmaanfall på spinningen, kunde inte andas, höll på att svimma, fick migrän som fortfarande håller i sig...

Är det någon mer än jag som hatar att bli jämförd med sina syskon? Det gör i alla fall jag, och nu när vi fått i uppgift att skriva en krönika i svenskan och min svensklärare typ älskar min syrra och säger att hon är så himla bra på allt hon gör, funderar jag seriöst på att skita i hela alltet.

Aja skit samma, orkar inte skriva mer nu och har ändå inget att säga.

xoxo Julia <3



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

likenobody.blogg.se

Mitt namn är Julia, jag är 15 år och bor hos min familj i en liten villa. Går i skolan och är precis som alla andra. Eller?

RSS 2.0