Helg ljuva helg

Godmorgon på er pigga och glada!

Bloggade inget igår eftersom min batteri på mobilen var helt dött efter skolan...

Spenderade i alla fall gårdagen hos min lilla vän Felicia tillsammans med Annika, Johanna och Kristin :} Kolla på "What did you expect" och "Mean girls 2", snackade gamla minnen och åt gott till ungefär 21:00 då Johannas mamma körde hem hela gänget! Älskar sånna här spontana myskvällar med mina fina vänner.

Idag har jag absolut inget på schemat... Tänkte umgås med syrran men hon jobbar och jag känner mig lite för lat för att komma på något annat att göra nu. Men hoppas ni får en trevlig lördag så hörs vi senare och så får vi se vad jag lyckas hitta på ;)

xoxo Julia <3



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

likenobody.blogg.se

Mitt namn är Julia, jag är 15 år och bor hos min familj i en liten villa. Går i skolan och är precis som alla andra. Eller?

RSS 2.0