Ingen bowling, nehe

Hallå :}

Sitter just nu i bilen påväg hem igen. Det blev ingen bowling då vi alla var helt proppmätta efter att ha ätit buffé på Thai ;) Så nu drar vi hem och spelar lite familjespel istället och sen ska jag och syrran äta lite gott och se på film, toppendag!

Fick förut reda på att min älskade Friend Anna som just nu är i Vietnam har fått en ormmassage idag, där dom släppte ner upp emot 20 pytonormar på hennes rygg O.O Lilla älskade vän, jag vill mer än gärna ha hem dig hel och ren!

xoxo Julia <3



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

likenobody.blogg.se

Mitt namn är Julia, jag är 15 år och bor hos min familj i en liten villa. Går i skolan och är precis som alla andra. Eller?

RSS 2.0