Kvällen räddad

Va lite sur förut som ni kanske märkte ;) Eller ah typ besviken. Men kvällen räddade sig själv lite :}

Körde "med andra ord" och charader där jag och Matilda vann ÖVERLÄGSET mot mamma och pappa! Och har sen resten av kvällen ätit lite gott och lyssnat på gammal go musik, nostalgi på hög nivå här hemma!

Hoppas verkligen morgondagen blir lyckad. Drar till Aidermo med Christina och tar en liten uteritt med Sandie och Bazindra. Måste plugga imorgon också då vi ska ha ett prov på en labb i kemin och jag har absolut ingen aning om hur man gör O.o

xoxo Julia <3



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

likenobody.blogg.se

Mitt namn är Julia, jag är 15 år och bor hos min familj i en liten villa. Går i skolan och är precis som alla andra. Eller?

RSS 2.0