Nyårslöften?

Bara jag som är sjukt trött idag?

Det här med nyårslöften, seriöst, jag har aldrig ens försökt ha ett sådant! Förstår verkligen inte hur ni människor kan lova att träna mer och bli nyttigare och jag vet inte allt, och sen hålla det löftet året ut!? Jag försökte bli nyttig en gång... Det höll i två veckor... (Y)

Ne sån skit går inte! Jag inledde istället året med att ta en underbar tur på Haera med Anna och Vökull vilket va mycket bättre! Har seriöst inte ridit på typ två månader, trodde fan jag skulle ramla av O.o

Imorgon blir det i alla fall att börja göra om mitt rum. Äntligen! Jag skojar inte när jag säger att det är helt fucking blått -.-' Har haft det så sen jag gick typ i 4:an... På tiden att det blir en förändring nu asså...

xoxo Julia <3



Kommentarer
idaIdissla

Hej Julia, vart rider du? Tacksam för svar! <333 kram

Svar: Hejhej! I vanliga fall rider jag i Hunnebo/Tossene hos Marie, men nu red jag en kompis häst i Kungshamn :)
Kram! <3
Julia

2013-01-02 @ 16:20:35
URL: http://iiidas.devote.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

likenobody.blogg.se

Mitt namn är Julia, jag är 15 år och bor hos min familj i en liten villa. Går i skolan och är precis som alla andra. Eller?

RSS 2.0