Plugghest

Känner mig som en äkta plugghest!

Hade spanskaprov sista lektionen och slutade när vi blev klara. Jag och Kristin slutade 15:20 och vår buss går inte förrän 16:00 så vi satt och pluggade matte i 25 minuter så jag blev klar där ^^
Matte - CHECK!
Sen när jag kom hem satte jag mig med krönikan och skickade in den :}
Svenska - CHECK!
Och nu har jag precis blivit klar med att svara på alla frågorna kring energi :D
So - CHECK!

Så jäkla skönt att få bort det! Men har fortfarande skrivuppgift i hi/re tills nästa vecka och måste räkna mer matte imorgon om jag ska komma ikapp alla andra, men det fixar vi då!

xoxo Julia <3



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

likenobody.blogg.se

Mitt namn är Julia, jag är 15 år och bor hos min familj i en liten villa. Går i skolan och är precis som alla andra. Eller?

RSS 2.0