~The problem is not the problem. The problem is your attitude to the problem.~

Godkväll? Hoppas ni haft en bra fredag och att den inte slutar riktigt än!

Förlåt för lite sega inlägg idag, men har som sagt vart med Christina och gjort lite andra saker.

Lovade ju att visa hela mitt rum idag, och jag håller (för det mesta) vad jag lovar ;)

Här är fyra bilder på de fyra olika väggarna då det inte är så mycket att se i mitten. Och som sagt, rummet är långt ifrån färdigt och det är inget reklamrum, jag bor faktiskt där, så det är inte kliniskt rent eller helt perfekt städat. Men det är mitt rum!

xoxo Julia <3



Kommentarer
Ida

Jättefint! kram<3

2013-01-05 @ 00:39:18
URL: http://iiidas.devote.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

likenobody.blogg.se

Mitt namn är Julia, jag är 15 år och bor hos min familj i en liten villa. Går i skolan och är precis som alla andra. Eller?

RSS 2.0