Christina-->

"Nu har jag väntat i en månad på dig :* Snart måste vi träffas ju!
Saknat dig så mycket! <3"

Jag kommer hem på söndag men har lite på schemat. Måndag ska jag fira en kompis, tisdag ska jag klippa mig och vara med Lisa (kanske? Vet inte hur länge men är du ledig hela tisdag Lisa så kan vi ju hitta på nått efter?). Sen ska jag till Stenungsund några dagar i Augusti också. Det är så mycket jag vill göra och så många jag vill hinna träffa! Men vi får klämma in det någon dag Christina. Om inte annat så ses vi ju i september igen (Y) Saknar dig också :*

Xoxo Julia <3



Kommentarer
lisa

Jaop jag är Leeedig hela tisdag <3

2013-07-26 @ 22:16:26


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

likenobody.blogg.se

Mitt namn är Julia, jag är 15 år och bor hos min familj i en liten villa. Går i skolan och är precis som alla andra. Eller?

RSS 2.0