Gellack

Anna fixade mina naglar med Gellack igår :D Tyvärr så lyckades jag förstöra dom idag...

Satt i Annas rum och filosoferade i väntan på att Anna skulle komma hem. Kollar runt lite, bäddar hennes säng, kollar lite till och oups, titta där låg ett vitt nagellack! "Kanske man skulle ta och måla nageltopparna vita så att det blir som fransk manikyr?" DÅLIG IDÉ! Vänstra handen blev helt okej, men den högra... Fick panik och hade nagellackskrig med mig själv och flaskan och herre Gud. Fick bort det mesta som hamnade överallt förutom på naglarna och försökte få bort allt på naglarna på höger hand men självklart, det hann att torka. Bra Julia! Riktigt bra jobbat! -.-'

Xoxo Julia <3

~När Anna fixade mina naglar fint igår + mina hemska naglar jag förstörde idag~



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

likenobody.blogg.se

Mitt namn är Julia, jag är 15 år och bor hos min familj i en liten villa. Går i skolan och är precis som alla andra. Eller?

RSS 2.0