12 dagar kvar!

12 dagar kvar till sommarlovet :3

Som ni ser på bilden så står det inte "12 dagar kvar till sommarlov!! :D" längre, utan istället "12 dagar kvar till vi slutar 9:an..:(". Tro det eller ej men jag som sa att jag kommer jubla på skolavslutningen medan alla andra kommer grina, tror nu att jag kommer vara den som gråter mest av alla. Det ska bli gött med nytt och fräscht på gymnasiet, men jag kommer sakna skolan och alla lärare så sjukt mycket! Det finns en anledning till att Sotenässkolan har fått så hög rankning i Sverige som den faktiskt har.

Xoxo Julia <3



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

likenobody.blogg.se

Mitt namn är Julia, jag är 15 år och bor hos min familj i en liten villa. Går i skolan och är precis som alla andra. Eller?

RSS 2.0