En jädra massa tjöt!

Åkte hem direkt efter att knattelägret slutat klockan 20 idag (igår). Kände att det inte var så lockande att rida i regnet och genomblöta skor så ja... Var hemma rätt tidigt men Samuel hämtade mig med moppen 21:15 så drog vi hem till han och kollade på film :3 Eller ah... Kollade och kollade, jag har ingen aning om vad den handlade om då vi satt och tjöta som in i ;) Tiden gick sjukt fort, var där i 5 timmar :S Hur som helst så fick han ju då köra hem mig sen också då jag inte ville gå (A) Men typ 20 meter ifrån min infart så springer det ut en stor jävla älg och shiiiiit vad nära det var att vi krockade med den!! O.O Typ en meter ifrån den bara, fick en halv hjärtattack då han inte hade några lampor på sin moppe heller så man såg ju bara nått stort svart springa förbi mitt framför oss! Usch...

Imorgon står Uddevalla och BUP på schemat (Y) Funderar även på att kanske träffa Joakim på kvällen ifall han är ledig. Har fått avboka flera gånger nu så börjar känna mig rätt taskig, och vi lär ju inte vara i Ua hela dagen imorgon så :) Men vi får se vad som händer helt enkelt, kan ju vara bra om han svarar först också ;)

Xoxo Julia <3



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

likenobody.blogg.se

Mitt namn är Julia, jag är 15 år och bor hos min familj i en liten villa. Går i skolan och är precis som alla andra. Eller?

RSS 2.0