Göteborgsoperan

Kom nyss hem från en perfekt dag med mamma, Matilda (syrran), Anna och Karin (Annas mamma) :D
Först fika i Gbg, gå runt och strosa i stan, mamma spontanköpte en klänning till mig, och sen var det dansen Svansjön på göteborgsoperan som slog ribban i taket ;}
Asmysigt!

Imorgon blir det segling + bad på förmiddagen, och HLR + "överraskning" på eftermiddagen + snack med Birgitta angående "mina problem"...(Y) Ska verkligen försöka göra det bästa av denna sista vecka på Sotenässkolan, nått värt att minnas! För att orka det behöver jag sova så vi höres små soldater!

Xoxo Julia <3



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

likenobody.blogg.se

Mitt namn är Julia, jag är 15 år och bor hos min familj i en liten villa. Går i skolan och är precis som alla andra. Eller?

RSS 2.0