Ida-->

"varför hatar alla mig!? :'( :'( :'(<3"

Men lilla vännen, vart får du det ifrån? Vem har sagt eller gjort vad? Ska jag slå ner dem? ;* Ida gumman, det kommer alltid finnas några få runt omkring oss som inte tål oss, som hatar oss. Men det finns också alltid dubbelt så många som älskar dig fina du! Ingen är perfekt för alla, det finns alltid de som gör allt för att leta andras fel för att dölja sina egna. Knepet är det att vi måste försöka lära oss att ignorera alla de som "hatar" oss, bara totalt frys ut dem och umgås med alla dessa underbara som faktiskt älskar dig! För de finns där ute och de finns för dig, jag är bara en av många andra som finns för dig.

Xoxo Julia <3



Kommentarer
Ida

En kommentar på bloggen som jag tog bort direkt. Tack Julia, inlägget fick jag tårar i ögonen av, :') finns för dig också<3(:

2013-06-30 @ 19:49:46
URL: http://iiiidaas.devote.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

likenobody.blogg.se

Mitt namn är Julia, jag är 15 år och bor hos min familj i en liten villa. Går i skolan och är precis som alla andra. Eller?

RSS 2.0