Juste...

Nu vet jag varför jag hatar att äta! Hatar denna äckliga känsla av att vara mätt. Den äckliga känslan när magen bara sväller och krampar, och jag kan knappt gå utan att det känns som att jag ska spy :S Ätit sjukt mycket idag så det räcker och blir över! Med andra ord, ingen mat imorgon (Y)

***************12/6-2013*************
1 glas oboy
2 mackor m. smör + skinka
2 danonino

2 glas cider
3 baguetteskivor m. smör
1 tallrik pastasallad m. dressing
1 tårtbit

Chokladdoppade bananskivor
Mammas knäckebröd
2 minitomater
3 glas mjölk
1 potatis
1 lax
2 gurkskivor
1 citronskiva
*********************************************

Xoxo Julia <3



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

likenobody.blogg.se

Mitt namn är Julia, jag är 15 år och bor hos min familj i en liten villa. Går i skolan och är precis som alla andra. Eller?

RSS 2.0