Läsarfråga

Anonym-->
"SKÄRSÅR?"

Haha nej SÅ brutal är jag inte ;) Rev upp ett myggbett och hade tråkigt så jag målade med blod, hehe...

Hur som helst så sitter jag hos grannen nu och som ni kanske märkte så läggs inläggen upp typ 5 timmar efter att jag skrivit dem -.-' Internet hemma suuuuger! Bättre här så passar på ;) Nyss käkat grillat och jordgubbar med chokladmouse till efterrätt, yummy! Dock ingen bild på all denna vackra mat då min mobil dog men... Gott var det i alla fall :3 Nu ska jag vara social så vi höres!

Xoxo Julia <3



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

likenobody.blogg.se

Mitt namn är Julia, jag är 15 år och bor hos min familj i en liten villa. Går i skolan och är precis som alla andra. Eller?

RSS 2.0