Orm

Är så sjukt trött! O.o Vart i stallet från 15-21 och visst, ungarna skötte sig relativt bra så jag slapp slå ner dem ;) Men barn är ändå sjukt krävande så var ju helt slut efter att ha sprungit runt i paddocken i 2,5 timmar...!

Direkt efter att knattarna slutat så tog jag och Christina ut Sandie och Sally. Seriöst, Sally gick som en Gud, igen! Hon har stått över helgen skulle jag gissa för hon älskar att jobba när hon stått ett tag och hon lyssnade och jobbade perfekt konstant hela passet ÄVEN galoppen satt :D Så sjukt kul och duktig hon är min lilla bebishest :3

Vet inte vem jag rider imorgon men ifall inte Sally går med knattarna så tar jag någon annan :) Antagligen uteritt med Christina då det var hon som föreslog det, och det händer typ en gång om året att Christina vill rida ut, så man får väl passa på! ;) På tal om Christina så la hon ut lite bilder på mig och Sally på Facebook nyss så där kan ni gå in och kolla. Sök på Julia Dahlström och sen på bilder som jag är taggad i så ligger de där :) Jag vet att jag ser stor ut på Sally, men det är inget hon tar skada av, hon klarar att bära upp mig även om jag är lite lång!

Xoxo Julia <3



Kommentarer
Anonym

Du Julia, jag vill bara säga att jag är jävligt biffig! Så tänk dig för nu om duellen ;) slår ner dig lätt med mina biff muskler ;* kolla bah bloggen vettuuuu<3

Svar: Hahaha äh det där var väl ingenting! ;* Då ska du se mina! B) <3
Julia

2013-06-25 @ 01:26:10
Ida

Åså glömde ja namnet!!

2013-06-25 @ 01:26:31


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

likenobody.blogg.se

Mitt namn är Julia, jag är 15 år och bor hos min familj i en liten villa. Går i skolan och är precis som alla andra. Eller?

RSS 2.0