Studenten!

Hallå i stugan! Långhelg nu då, ska bli riktigt gött faktiskt :} Kan berätta lite om min helg redan nu ifall det inte blir så mycket uppdatering. Men jag ska verkligen försöka! Aja helgens planer i alla fall -->

Torsdag: Hmm, den var svår... Hehe men kanske sola, plugga, inget speciellt planerat.
Fredag: Kanske solar på morgonen ifall jag inte gör det på torsdag. Sen klockan 15:00 drar jag och Lisa till Liseberg med massa fler folk från Sotenässkolan :D Hörde att det skulle med fler i år än förra året och då var det liksom 3 bussar så ah, vi får väl se hur mycket kaos det blir. Hoppas på bra väder i alla fall!
Lördag: Kommer hem sent på fredag så jag lär väl sova till 10-11, i värsta fall 12 :S Sen får vi se ifall jag kanske drar ut lite senare med Alex och Kevin kanske?
Söndag: OPERA SVANSJÖN :D Tagga tagga! Med bästa familjerna :3 Jag, syrran, mamma, Anna och Annas mamma, kan inte bli annat än bra. Blir nog lite shopping innan också ifall jag känner Karin (Annas mamma) rätt ;)

Efter det återgår vi väl till sista veckan i skolan (Y)

Juste, glömmer alltid det jag egentligen skulle skriva om till sist -.-' Nämligen studenten då! Var typ bara 15 pers i klassen idag, halva borta, vilket var extremt skönt ändå. Var på studentfest hos grannarna en stund förut men efter ett glas vin, god mat och tårta drog jag mig hemåt och landade i sängen men min fina egengjorda pyjamaströja :3

Xoxo Julia <3



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

likenobody.blogg.se

Mitt namn är Julia, jag är 15 år och bor hos min familj i en liten villa. Går i skolan och är precis som alla andra. Eller?

RSS 2.0