Ajjemen

Godmorgon :} Mitt internet hos Anna fuckade upp igår så kände att det inte var någon idé att försöka blogga. Men hur som helst så hade vi en riktigt mysig och rolig kväll med Alice, Yacine, Annika, Felicia och Michelle! Alice och Yacine drog hem vid typ 22:30 så de åkte först. Jag och Edwin va de sista som lämnade huset vid typ 00:30 så det va ju chill.

Va stört trött när vi kom hem, tänkte gå och lägga mig direkt, men den jäveln till mähä har en tendens att alltid göra mig pigg när jag verkligen behöver sova -.-' Så det slutade väl med att vi somnade vid 3 och nu var jag ju tvungen att gå upp 9 eftersom jag strax drar till stallet. Kommer f*n somna på hästen, I promise (Y)

Nej nu måste jag få tag på Emelie så vi hörs senare!

Xoxo Julia <3



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

likenobody.blogg.se

Mitt namn är Julia, jag är 15 år och bor hos min familj i en liten villa. Går i skolan och är precis som alla andra. Eller?

RSS 2.0