April april! Snart i alla fall ;)

Haha nej jag har inte rakat av mig håret ;) Tänkte bara driva lite och se hur många av er som gick på det. Ååh vad busig jag är!

Stannade som sagt hemma idag igen, men fick ryck (rakade inte av mig håret) och bestämde mig för att locka håret för första gången i hela mitt liv xP Kan ju säga att det var sista gången också, ser ut som en gammal tant...(Y) Får försöka fixa det på nått sätt till stallet imorgon så jag inte skrämmer iväg alla stackars barn :}

Annat som hänt denna fredagskväll är --> bråka med mamma, städa rummet, baka med systrami, få besök av älskade Hannah kullesin, snacka med Vilma kusselin i telefon ett antal timmar + snacka med Edwin bebo nån timme (Y) En helt okej fredag med andra ord :3

Då taggar vi vakna tidigt, frysa ihjäl i stallet + åka buss ett par timmar imorgon då!

Xoxo Julia <3



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

likenobody.blogg.se

Mitt namn är Julia, jag är 15 år och bor hos min familj i en liten villa. Går i skolan och är precis som alla andra. Eller?

RSS 2.0