Biffen typ

En promenad på 60min + 2,7km lång joggingtur på 18min (alltså rätt långsamt tempo) gör gott efter en lång dag i skolan!

Maja:
Ja okej da jag heter Maja men har du haft sex? Och svara äligt

Du Maja, helt ärligt så är det en ganska privat fråga. Men har ju sagt att jag ska svara på alla era frågor så ja Maja, det har jag :)

Biffen ska ringa sig kära pojkvän strax så biffen checkar ut! Blir att plugga spanska sen också så vi hörs antagligen imorgon igen, höres folket!

Xoxo Julia <3



Kommentarer
Systradi

Nej. Nejnejnejnejnejnejnejnej.

2013-04-07 @ 22:22:19


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

likenobody.blogg.se

Mitt namn är Julia, jag är 15 år och bor hos min familj i en liten villa. Går i skolan och är precis som alla andra. Eller?

RSS 2.0