Dagens -->

Hallå, tänkte bara slänga in lite snabbt om vad som händer idag. Tror inte det blir jättemycket uppdatering eftersom jag drar till Anna efter skolan och ni vet ju alla hur bra min mobil fungerar där (Y)

Första lektion, Svenska: Måste jobba som sjutton här då vi måste bli klara med ALLT idag, har redovisning på tisdag nästa vecka.
No: Tror vi typ förbered inför kemi nationella nästa vecka eller nått, chill.
Historia: Helvete det va det jag skulle gjort igår O.O Nu blir inte Alice glad på mig...!
Engelska: Läser engelska böcker eller nått (Y)
Musik: Redovisning som vi inte alls är klara med och vi fattar fortfarande inte uppgiften x')

Sen drar vi då hem till Anna och blir mästerkockar :} Ska göra tre rätters middag till åtta pers, hehe!

Xoxo Julia <3



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

likenobody.blogg.se

Mitt namn är Julia, jag är 15 år och bor hos min familj i en liten villa. Går i skolan och är precis som alla andra. Eller?

RSS 2.0