Dampbilder

Okej, som sagt mitt internet fungerar inte så bra hemma hos Anna, därav anledningen till att bilderna dampade i förra inlägget, men orkar inte fixa det.

Kom typ nyss hem från en mysig dag i Uddevalla med Anna och Linn då :} Köpte absolut ingenting, är dock skyldig Anna en massa pengar eftersom hon envisas med att köpa massa mat och fila till mig O.o Kul liv (Y)

Då var väl denna dagen snart över då eftersom skolan väljer att lägga studiedagen på en torsdag så måste man ju upp tidigt imorgon igen då... Suck. Men ser ändå fram emot morgondagen då jag drar hem till Anna efter skolan, lagar massa mat med Alice och Anna och drar sen iväg och möter upp Edwin för att återvända till fröken Hansson och ha en (förhoppningsvis) asmysig kväll med alla nära och kära vänner! :3

Ska försöka få tag på Edwin då jag livade att ringa han för typ två timmar sen, hehe :S Vi höres!

Xoxo Julia <3



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

likenobody.blogg.se

Mitt namn är Julia, jag är 15 år och bor hos min familj i en liten villa. Går i skolan och är precis som alla andra. Eller?

RSS 2.0