Miss U

Godmorgon! Jag vet att jag glömt bort att visa vad jag köpte i torsdags när jag va i Uddevalla med Anna. Men jag köpte bara ett par helt vanliga svarta jeans för 299 på Gina och en grå tjocktröja för 299 på Bikbok så ah, vi skiter i att visa upp det här, känns inte så nödvändigt ;) Torsdagen var i alla fall jätterolig, vi åt massa gott, gav mitt godis till en 10årig tjej som satt ensam och såg ledsen ut, snodde en ballong från Esprits skyltfönster, tog dricka i en ketchup grej på donken bara för att o.s.v. En väldigt händelserik dag med andra ord, och med tanke på att jag fick uppleva allt med Anna så hade det inte kunnat bli bättre :3

Klockan 11:15 drar jag iväg till stallet, får sluta tidigare så jag är hemma vid typ 13:00 för att hinna med bussen som går 15:20 till Göteborg! Sen taggar vi 2 timmar och 18 minuter i buss som vanligt (Y)

Xoxo Julia <3



Kommentarer
Fridaaaa

Har du haft sex och vet dina föräldrar om det?
Beskriv Edwin med 3 ord
Kan du vidio blogga mera? Det skulle va kul

2013-03-23 @ 10:55:07
Vilma

Varför dog din farmor? :(
Stod ni varandra nära? (Förlåt om du blir ledsen)
Är du en "slösa" eller " spara "? Med pengar alltså.
Hat du påsk pyntat?
Vad tycker du om påsk?
Tror du på gud?

2013-03-23 @ 13:56:22


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

likenobody.blogg.se

Mitt namn är Julia, jag är 15 år och bor hos min familj i en liten villa. Går i skolan och är precis som alla andra. Eller?

RSS 2.0