Nerver say never

Kollade nyss på dokumentären om Justin Bieber - Never say never, och snacka om att ändra uppfattning av denna kille asså! Jag har aldrig sagt varken till eller från om Justin, varken älskat eller hatat han, men ändå vart lite mer åt "hata" hållet. Men inte nu längre! Killen är grym, snacka om att följa sina drömmar och lyckas i livet! Tycker verkligen att ni som av någon anledningen har något emot Justin Bieber ska kolla på dokumentären så kanske även ni ändrar eran uppfattning, killen är riktigt bra.

Xoxo Julia <3



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

likenobody.blogg.se

Mitt namn är Julia, jag är 15 år och bor hos min familj i en liten villa. Går i skolan och är precis som alla andra. Eller?

RSS 2.0