Okej, jag är tillbaka!

Förlåt för mina små...panikinlägg igår. Bråkade med Edwin så mina tummar värker efter alla smsen igår (Y) Men det löste sig, för ett tag framöver i alla fall. Men ni vet väl vad man säger? Eller vad jag säger i alla fall... Med nya lösningar kommer nya problem, varje j*vla gång! Kan det inte bara få vara bra någon gång? Please?

Fick typ huvudvärk och skit efter det lilla kaoset igår, var helt fucking slut och äckligt förvirrad. Kände att det blev att stanna hemma idag med, bara vila upp mig fysiskt och psykiskt. Måste bara säga tack till alla er som smsade igår och undrade hur jag mådde och grejer. Jättegulligt av er! Känns bra att veta att man aldrig är ensam, inte ens när man faktiskt är helt ensam hemma ;) Och speciellt tack till mina underbara små bästisar Anna och Kristin! Ni är fucking underbara! Jag är skyldig er båda nått jäkla stort asså! Bara det inte är så dyrt, för jag är typ fattig (Y)

Time to frukost med min älskade syster :3 Vi hörs senare!

Xoxo Julia <3

Jag ska (bildligt talat) döda den som bestämde att det skulle bli -10 på måndag!! :@



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

likenobody.blogg.se

Mitt namn är Julia, jag är 15 år och bor hos min familj i en liten villa. Går i skolan och är precis som alla andra. Eller?

RSS 2.0