Trött, sjuk och sur

Ne nu får det väl ändå räcka eller!? För två veckor sen dampade min mage, förra veckan hade jag migrän + dampmage, och denna veckan värker min rygg som bara den, är helt stel i nacken och det känns som att mitt huvud ska explodera när som helst... Jag orkar inte mer snart! Pallar inte ha ont längre. Fick avboka ännu en dag med min bästa vän pågrund av detta. Känner mig sjukt elak, hade verkligen sett fram emot denna dag då jag och Anna skulle ta en lite längre tur med hästarna och jag skulle få testa Vökull igen. Jag orkar inte mer seriöst, jag bryter...

Xoxo Julia <3



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

likenobody.blogg.se

Mitt namn är Julia, jag är 15 år och bor hos min familj i en liten villa. Går i skolan och är precis som alla andra. Eller?

RSS 2.0