Vackert värre

Var tvungen att gå ut med Ailis en sväng och tänkte att det är ju mitt på dan på en onsdag så det är säkert ingen ute nu. Fel! Möter två personer som är ute och går och tre bilar kör förbi mig O.O Känns ju sådär kul när man ser ut som en uteliggare i för stora kläder -.-'

Har nått fruktansvärt ont i magen, den vill inte alls samarbeta med mig... Men jag kanske får skylla mig själv efter att ha tryckt i mig 10 kakor och en massa smet :/ Aja, nu ska denna bruttan söva en stund så vi hörs senare!

Xoxo Julia <3



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

likenobody.blogg.se

Mitt namn är Julia, jag är 15 år och bor hos min familj i en liten villa. Går i skolan och är precis som alla andra. Eller?

RSS 2.0