2013050440503102

Kommit hem och sitter och pustar ut vid köksbordet. Hade Razman idag när vi tränade banhoppning vilket gick sådär... Blev arg och frustrerad så började typ grina aah :/ Men det var ändå en väldigt givande och lärorik lektion så jag kan ändå inte säga att det gick dåligt även om det kändes långt ifrån bra. Detta var trots allt första gången jag hoppar Razman och jag krävde nog bara för mycket av mig själv då jag blev mer arg på mig själv än på hästen när det blev fel även om Marie sa att jag måste bli arg på honom. Hur som helst så tog syrran några hyfsade bilder som kommer upp senare :}

Resten av dagen vet jag inte riktigt vad jag gör... Hade planerat att åka till Stenungsund och träffa Elin och Amanda igen men de har inte hört av sig och jag känner att jag ändå inte har energin som behövs så vi skippar nog det denna helgen. Ska däremot se ifall jag kan få tag på någon annan som kan tänka sig vara social ikväll så att inte hela dagen blir bortkastad (Y)

Xoxo Julia <3



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

likenobody.blogg.se

Mitt namn är Julia, jag är 15 år och bor hos min familj i en liten villa. Går i skolan och är precis som alla andra. Eller?

RSS 2.0