Därför har jag inte keps

Tjena nattugglor! Eller ja... Nattsuggare eller vad man säger.

Vart ute några timmar med Kevin och Alex och träffat lite sommargäster från Vänersborg bland annat (Y) Dock fick inte de små barnen vara ute längre än 12 så vi satt utanför Kevins fönster och tjöta i typ en timme innan vi drog oss. Imorgon väntar plugget på mig så får väl sitta med det ett tag, sen får vi se ifall jag kanske är lite social också men inte nu! Trött som fan så slocknar lite halvt tror jag...

Xoxo Julia <3



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

likenobody.blogg.se

Mitt namn är Julia, jag är 15 år och bor hos min familj i en liten villa. Går i skolan och är precis som alla andra. Eller?

RSS 2.0