En sista kommentar...

...innan jag drar mig mot sängen :3

Ida-->
"Tack både Christina och Julia för beröm. Men asså de du skrev "fanvadålig" så sjukt omoget av dig,blev lite ledsen faktiskt men tar inte åt mig av vad en skit unge säger, skulle gärna vilja snacka med dej face2face.. Men har haft en sjukt bra dag, Tack Julia för ennu en gång!<3"

Det är bra att du inte tar åt dig Ida, jag visste att du var smartare än att lyssna på skitsnack! :} Tack själv för ännu en rolig tävlingsdag!

Xoxo Julia <3

~min näsa försvann :{ Natti!~



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

likenobody.blogg.se

Mitt namn är Julia, jag är 15 år och bor hos min familj i en liten villa. Går i skolan och är precis som alla andra. Eller?

RSS 2.0