Endast segt

Kul vi har. 8 pers i klassrummet och alla sitter med mobilerna. Typ kanske 3 som gör det man ska, och nej, jag är inte en av de tre (Y)

Btw Christina, ville du ha mailen till Assleröd?? Länkar den till dig längre ner.

Sola idag efter skolan så kommer se ut som en överkokt hummer igen i en vecka... Tur att jag bara ska träffa Hannah kullesin i helgen! Sover hos henne inatt och sen imorgon drar vi till mig och sover där för hennes mamma är i Turkiet så ah, jag är snäll och barnvaktar henne ;)

Xoxo Julia <3

~ [email protected] ~



Kommentarer
Christina

Tack! :* <3

2013-05-24 @ 12:49:51


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

likenobody.blogg.se

Mitt namn är Julia, jag är 15 år och bor hos min familj i en liten villa. Går i skolan och är precis som alla andra. Eller?

RSS 2.0