Jag lyckades!

Lyckades fasen göra potatismos och steka korv till hela familjen! :D Grym är jag (Y) Tänkte baka cheescake också men hamnade i matkoma...

Imorgon kommer jag nog vara extremt osocial, har fullt schema! Och det är inte positivt denna gången. Först 6 lektioner, måste läsa min bok i engelskan på varje rast, stanna kvar efter skolan på läxläsningen eftersom vi inte har något internet hemma och jag ska lämna in en uppgift på fredag som jag inte börjat med än. Efter skolan --> Får lämna skolan 16:45 då Anna kommer och hämtar mig och vi drar direkt till stallet, rider Hæra. Får se när jag kommer hem ifall jag orkar läsa en timme, och sen blir det duschen innan jag går och lägger mig. Som sagt, ganska fullt upp (Y)

Xoxo Julia <3



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

likenobody.blogg.se

Mitt namn är Julia, jag är 15 år och bor hos min familj i en liten villa. Går i skolan och är precis som alla andra. Eller?

RSS 2.0