Kommentarer

Anonym-->
"fyfan så jävla dåli hon e! heregud de e ju faan pinsammt att tävla då!"

Jag har bara en sak att säga, nej två. Jävla fega fan som kommenterar anonymt x') Har du inget snällt att säga så säg inget alls! Sen skulle jag hemskt gärna vilja se dig göra det bättre själv så du kan väl säga till nästa gång du tävlat så får jag komma och kolla? :)

Christina-->
"Nej sluta! Ida var jätte duktig! Det är du som skrev den kommentaren som borde skämmas!

Jättebra Ida! Du hade bra kontroll och allt! Super! ;)"

Håller med dig till hundra Christina. Ida har inte tävlat speciellt länge och hon har gjort stora framsteg på kort tid! Fortsätt kämpa Ida, med samma energi och vilja kommer du komma långt :)

Xoxo Julia <3



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

likenobody.blogg.se

Mitt namn är Julia, jag är 15 år och bor hos min familj i en liten villa. Går i skolan och är precis som alla andra. Eller?

RSS 2.0