Natti :3

Kom hem, åt, duschade och drog sen med mamma ut och gick med Ailis. Gick nere i hamnen på nya strandpromenaden :3 Sjukt varmt och fint men tyvärr dog min mobil så jag kunde inte ta några kort :/ Men riktiga sommarvindar drog in! Kom nyss hem efter 1 timme och 30 minuter och känner mig så redo för sängen. Hoppas kunna somna gott inatt, det sägs ju att man sover bättre om man gått en promenad innan så vi kör på det!

På tal om att jag gick ut och gick med mamma så tänkte jag berätta om våran relation lite längre fram. Här till vänster på bloggen så står det ju lite om mig och där kan ni läsa att jag inte har så bra relation till min mamma, men nu var det ju ett tag sen jag skrev det där. Hur som helst så tänkte jag berätta om hur våran situation ser ut idag :3 Tar det nog nästa vecka eller senare då statistiken inte gått upp till det normala riktigt än, och detta är nått jag vill att många läser. Så vi satsar på 20 unika besökare och 60 sidvisningar som innan bloggpausen sen kommer inlägget upp! :D

Xoxo Julia <3



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

likenobody.blogg.se

Mitt namn är Julia, jag är 15 år och bor hos min familj i en liten villa. Går i skolan och är precis som alla andra. Eller?

RSS 2.0