Shiet

Hallå! Bloggar från datan lite vilket är typ tredje gången sen jag startade bloggen ;) Har endast bloggat från mobilen innan så det är lite ovant... Men hur som helst! Har inte bloggat nått direkt idag och anledningen till det är att jag inte haft så mycket på hjärtat. Har vart med kusinen hela dagen och gått ut med Bruno (kusins hund) och Ailis hela dan typ :P Fått massa motion ^^ Hon drog hem vid 6-7 och sen dess har jag bara suttit och kollat igenom en jäkla massa gamla bilder på datan, hehe så jäkla mysigt! Hittade massa kul bilder + videor på min kära friend Anna b.la. och massa bilder från när jag red Sally, saknar den ponnyn asså! Ska strax gå tillbaka och kolla vidare på resten av bilderna men innan det hade jag bara tänkt säga att jag funderar på att pausa bloggen nästa vecka. Inte av någon speciell anledning utan bara för att den ska få vila lite. Ja det var väl allt :) Ni får ha det så bra det bara går i veckan så hörs vi när vi hörs!
 
 
Xoxo Julia <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

likenobody.blogg.se

Mitt namn är Julia, jag är 15 år och bor hos min familj i en liten villa. Går i skolan och är precis som alla andra. Eller?

RSS 2.0