Bildbomb-->Sista lektionen

Testade ny häst idag då Sally var iväg och tävlade. Hoppas det går bra för dem! Fick i alla fall ta Coroma som är Josefines storhäst på ca 165... Stoooor häst. Första gången jag red henne men failade faktiskt inte denna gången :D Hon var verkligen jättemysig att rida, som en gigantisk Sally typ ;) Så det gick faktiskt helt okej (Y) Bara jag som var lite ostadig då jag inte är jättevan att rida storhäst.

På bilderna ser ni-->
Moa på Bazmira (liten skimmel)
Christina på Sandie (liten brun)
Och självklart mig på Coroma (stor skimmel)
















































Xoxo Julia <3


Kommentarer
Christina

Usch.. Jag ser ut som en nybörjare.. Haha ful sits
Du har jättefin Julia :*

2013-11-09 @ 16:46:06


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

likenobody.blogg.se

Mitt namn är Julia, jag är 15 år och bor hos min familj i en liten villa. Går i skolan och är precis som alla andra. Eller?

RSS 2.0