Chilla

Man hinner med jäkligt mycket på en dag här alltså!
Ridit Idas islänning Leggur för andra gången (red han igår och flög av hehe...) och fixat iordning allt hos honom, käkat middag, ska strax till gymmet och klockan är liksom bara typ 17:30! Awesome! :D

Hysteriskt leende ajjemen! (Y)

Sitter och frossar i mig de sista pepparkakorna också (A) Senare blir det plugga glosor inför ett engelska förhör imorgon och ska även höra ifall Jonas är klar med mina läxor. Ja ni hörde rätt, jag är alldeles för IQ befriad för att göra de själv! ;)

Xoxo Julia <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

likenobody.blogg.se

Mitt namn är Julia, jag är 15 år och bor hos min familj i en liten villa. Går i skolan och är precis som alla andra. Eller?

RSS 2.0