Happy Day

God kväll folket! :) Jag har en Happy Day idag! Känner mig ganska glad. Det finns nog inget som är så uppiggande som ett riktigt bra ridpass och verkligen inget som slår två bra ridpass :D

Började med sitsträning på Waluette för Kristina och hon är så fin, tycker verkligen om henne. Så mjuk och go, traven är helt klart bäst! Behöver träna på galoppen en del bara då hon fick en jäkla fart och upp med huvudet och ja... Noll kontroll liksom ;) Det blev bättre mot slutet men det är nått som vi behöver träna på (Y)


Tränade också Leggur för Ida. Han var mycket mycket mer sansad och mjuk idag än de andra gångerna. Va själva i ridhuset också så då stressar han inte upp sig så (Y) Jag är jättenöjd även om det kanske kan gå bättre. Men han var lugn och fin samtidigt som han är pigg! :3 Bara tölten vi får sätta lite extra tid på då varken jag eller han orkar hålla igång hela varvet runt. Men det kommer så småningom! Nu fick jag ju tyvärr inte stanna i helgen för Gunilla :( Men måndagar och torsdagar framöver är Leggur i mina händer så det ska bli riktigt roligt! :D


Söthäst! Nu ska jag läsa en stund och sen kanske jag hittar på nått med Sofia och Andreas :) Får se ifall jag orkar träna sen också (Y) Vi höres!

Xoxo Julia <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

likenobody.blogg.se

Mitt namn är Julia, jag är 15 år och bor hos min familj i en liten villa. Går i skolan och är precis som alla andra. Eller?

RSS 2.0