Hej hopp

Hallå på er! Lever jag? Jo det gör jag faktiskt, även ifall det har varit ganska väldigt dött här ett tag...

Ligger i sängen och bara pustar ut efter en lång och jobbig praktikdag. Det tar en hel del energi att verkligen arbeta i ett stall när man inte är van vid det! Sprungit in och ut med hästar hela dagen, gått ut och gått med tre av dem, mockat, fodrat, släpat ett antal hinkar vatten, sopat förjäkla mycket, ja det tar bannemej på krafterna!


Har haft fint väder i alla fall så det har ju underlättat en del :3 Och kul har jag haft! Även ifall jag typ failade med alla uppgifter Malin, min handledare, gav mig, hehe...


Imorgon börjar jag sent igen, 14:00, så får en go sovmorgon! Kanske även Joakim vill muntra upp mig lite genom att komma och hålla mig sällskap fram mot kvällningen igen tro? ;)

Xoxo Julia <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

likenobody.blogg.se

Mitt namn är Julia, jag är 15 år och bor hos min familj i en liten villa. Går i skolan och är precis som alla andra. Eller?

RSS 2.0