Inaktiv

Jag är inte så aktiv här som ni märker. Allt går i perioder för mig, allt. En riktig periodare är jag!

Fick aldrig träffat Hanna i helgen tyvärr, men mitt lov slutade helt okej ändå med mys hos släkten :3

Imorgon börjar praktiken. Börjar inte förrän 14:00, gött som tusan! Måste dock säkert jobba till sent som tusan också då, i värsta fall till 22:00 :S Men i så fall tvingar jag dit någon (Joakim) som sällskap (A)

Jag har inte mycket mer än det att säga så hoppas att ni har festat och vilat ut ordentligt inför plugget nu den senaste veckan ;) Nej men hoppas att ni har haft ett gött lov och att det inte blir allt för jobbigt att komma tillbaka till dagsrurinerna, så avslutar jag detta inlägget med denna bild som idag fångade mig helt. Godnatt på er!


Xoxo Julia <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

likenobody.blogg.se

Mitt namn är Julia, jag är 15 år och bor hos min familj i en liten villa. Går i skolan och är precis som alla andra. Eller?

RSS 2.0