Inte okej

Halli hallå :) Hörde inte av mig så mycket igår men mådde så jävla piss. Hela huvudet bara dunkade igår efter träningen så åkte bara hem, läste lite och somnade vid 5. Vaknade även med dem där jäkla huvudvärken idag så ligger i soffan och pallar inte röra mig.

Är ju typ lediga idag, har inga lektioner utan bara ett utvecklingssamtal 15:00 så åker här ifrån med mamma senast 13:30. Och eftersom jag varken orkade städa eller packa igår så måste jag göra det idag. Även de två uppsatserna i djurens biologi måste skrivas idag -.-' Suck. Men det ska bli kul att komma tillbaka till skolan. Vet inte riktigt vad det är som är så kul med det men ;P Får ju träffa Soffis igen, kanske får rumskompis och vill fixa rummet, ska börja träna på gymmet i skolan och försöka få med mig Sofia dit ;) Jo men det känns gött att komma tillbaka till rutiner liksom.


Måste tömma min mobil på bilder och duscha till att börja med. Men vi hörs förhoppningsvis senare. Hade!

Xoxo Julia <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

likenobody.blogg.se

Mitt namn är Julia, jag är 15 år och bor hos min familj i en liten villa. Går i skolan och är precis som alla andra. Eller?

RSS 2.0