Kompisar :3

Halli hallå :) Ska strax dra mig mot stallet för att tagga andra träningen för Josefin med Dolly! Känner dock att jag inte riktigt har krafterna för att orka hålla igång den ponnyn idag :S Träningsvärk i hela kroppen från cirkelträningen i torsdags och ridpasset igår... Fufan jag har inga muskler!


Spenderade gårdagskvällen med Lisa, Lisel, Johannes och Axel :3 Fett kul, det får göras om! Snackade och kollade film i princip hela natten, gött att lära känna lite nya ansikten!

Måste dra om 5 så vi höres!

Xoxo Julia <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

likenobody.blogg.se

Mitt namn är Julia, jag är 15 år och bor hos min familj i en liten villa. Går i skolan och är precis som alla andra. Eller?

RSS 2.0