Morgonplaner

Tänkte berätta lite vad som händer imorgon då jag inte har något bättre för mig.

1. Sova. Länge!
2. Läsa i min bok lite
3. Ha träning med Dolly för Josefin klockan 13
4. Packaaa inför kommande vecka! Taggad till skolan, saknar min Soffis! Är lediga på måndag också fram till 15 då jag åker med mamma in för att ha utvecklingssamtal. Så jag slipper 3timmars bussresan också, Asgött!
5. Sova :3


Måste rensa mina bilder också då mitt minne på mobilen tar slut äckligt snabbt!? Har liksom 688 bilder och det står redan att det är fullt o.o Wtf liksom, brukar kunna ha minst 1000 bilder i alla fall innan den säger ifrån :/ Jaja det löser sig!


Xoxo Julia <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

likenobody.blogg.se

Mitt namn är Julia, jag är 15 år och bor hos min familj i en liten villa. Går i skolan och är precis som alla andra. Eller?

RSS 2.0