Nattinlägg

Halloj!
Tänkte bara slänga in ett litet hej och godnatt innan jag joinar min kusin i sängen ;)

Ännu en seg dag har passerat. Tänkte egentligen åka in och göra min efterlängtade piercing idag men icke sa Nicke, tappade helt lusten till det idag. Så fram till 16:00 gjorde jag inte ett skit, sen packade jag väskan på 2min och lyssnade på musik på högsta volym i tre timmar i bilen mot Jönköping! (Y) Väl framme här dundrade vi alla ner i soffan och tjötade och små åt på både det ena och det andra, mys :3 Och nu ligger jag här bredvid min trötta och sussande kusselin. Jag är förvånad att jag fortfarande är vaken :S Har somnat senast 23:00 hela lovet...

Färdigtjötat för idag! Ni får sova så gott så höres vi om några timmar igen!


Fan jag glömde starta min nya challange idag!!!


Får ta ikapp det imorgon!

Xoxo Julia <3


Kommentarer
Julia

Hej hej! :)
Med tanke på att du ska ha prao på sfk vill jag bara säga: HA GUMMISTÖVLLAR!!!!
Man måste nämligen doppa skorna i virkon varje gång man går ut och in ur dom olika stallen.
Du blir nig blöt i fötterna väldigt fort annars! ;)
Kram!

2013-11-02 @ 17:07:25
URL: http://perfection.horseworld.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

likenobody.blogg.se

Mitt namn är Julia, jag är 15 år och bor hos min familj i en liten villa. Går i skolan och är precis som alla andra. Eller?

RSS 2.0