Räkna får som gäller eller?

Hej är någon vaken? Jag är, och jag är skitpigg. Ska upp om tre timmar och kan inte sova. Fan.


Har kollat på lost in love tror jag den hette, och Linas kvällsbok men är ta mig tusan fortfarande inte trött. Jag kommer vara helt död imorgon, tagga sova på bussen osv (Y)

Ska göra ett till tappert försök att somna för förhoppningsvis sista gången ikväll, tänkte bara svänga in och säga hej och godnatt här först :3 Så godnatt på er! Vi hörs imorgon ifall jag lever!


Xoxo Julia <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

likenobody.blogg.se

Mitt namn är Julia, jag är 15 år och bor hos min familj i en liten villa. Går i skolan och är precis som alla andra. Eller?

RSS 2.0