Segurt

Usch jag är hungrig... Och uttråkad... Finns i princip inget att göra här på kvällen :/ Har hjälpt Kikki lite med lektionshästarna och så men hon har åkt hem och Liz har träning. Fick en uppgift om att hitta någon bra övning till hoppgrupperna ikväll men vad sjutton kan jag om sånt då? Kollat på nätet nu någon timme och hittat lite men annars står det väldigt still.


Tvingade hit Joakim igen vid halv 7, hehe... så det blir la tjeckt (A) Ne men han erbjöd sig faktiskt denna gången! Eller hur Jocke? ;) Usch det var nog första gången jag kallade dig för Jocke... :S Hatar "smeknamn"!



Dålig hårdag gånger 1000 -.-'

Xoxo Julia <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

likenobody.blogg.se

Mitt namn är Julia, jag är 15 år och bor hos min familj i en liten villa. Går i skolan och är precis som alla andra. Eller?

RSS 2.0