Wihoo

Mycket nytt och spännande idag det gillar vi! :D Jobbade med Kicki och hon var ju tjeck och glá! Efter att ha gjort det vanliga (släppa ut, fodra och vattna) så började vi kratta gårdsplanen från massa löv så den blev fin :3 Sen krattade vi även bort löv, pinnar och ekollon från skogen och det kändes ju mindre nödvändigt... Men fint blev det! Körde även bort massa skräp så fick åka lite fyrhjuling, wihoo :D


Haha ;) När det var klart så fick jag även rida Viento i paddocken en sväng. Shiet vilken spattig häst! Blåste ju egrann och de andra klubbhästarna hade gått in så han fick typ panik och försökte springa under staketet!? O.o Jag fick lugnat ner honom efter en stund i alla fall så det gick bra mot slutet och fick komplimanger från Kicki att det syntes att jag hade ridit länge och mycket, så det var ju kul att höra!




Måste rusa! Ska städa huset och samla ihop lite pengar för att sedan göra mig i ordning och dra till Lisa för att vara lite social :D Hej så länge!

Xoxo Julia <3


Kommentarer
Anonym

du bloggar för lite

2013-11-16 @ 01:01:27


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

likenobody.blogg.se

Mitt namn är Julia, jag är 15 år och bor hos min familj i en liten villa. Går i skolan och är precis som alla andra. Eller?

RSS 2.0