För mycket!

Herregud jag hade helt glömt bort er! Skulle ju berätta om dagen, men när jag kom hem vid 18 tiden så pratade jag med mamma och snacket om skolan tog över helt! Det är så mycket just nu så fram tills att allt har hamnat på plats så får ni ursäkta mig, inläggen kommer lite huller om buller.

Och nu hinner jag inte heller berätta om dagen då jag ska upp om 7 timmar igen så jag hade planer på att somna i racerfart nu... Ska vara med ettorna på Nuntorp imorgon så måste gå upp senast 4 för att hinna med 05:17 bussen till första lektionen! Här är det ingen sovmorgon inte!


Men jag gör av mig i bussen imorgon så får ni ha det bäst så länge! Puss godnatt!

Xoxo Julia <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

likenobody.blogg.se

Mitt namn är Julia, jag är 15 år och bor hos min familj i en liten villa. Går i skolan och är precis som alla andra. Eller?

RSS 2.0