Hallå alla godingar!

Där blev rubriken inläggets hälsningsfras, märkte ni det? ;)

Haft en mysig dag med min älskade bästa vän i Uddevalla. Strosat runt i stan och på torp, kollat på folk och kläder och sist men inte minst bio :3 Skumtimmen fick det bli, den började lite skumt men blev faktiskt riktigt spännande mot slutet! Dock hann vi ju inte se hela då jag lät Anna kolla bussar (hon kan inte kolla bussar) och hon sa att sista bussen hem gick 20:02, men nu när vi väl satt i bussen och jag skulle kolla när jag är hemma ikväll så ser jag att det även går en 21:02... Haha jaja det är sånt här som brukar hända mig och Anna och det är jag ändå glad för, det är i de skummaste stunder som man får de finaste minnena!



Älskar dig min vän så otroligt mycket! Du är mitt allt, min andra halva, min framtida man ;*

Omsluter mina tankar i musik och bara njuter av nuet en stund på resan hem igen.

Xoxo Julia <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

likenobody.blogg.se

Mitt namn är Julia, jag är 15 år och bor hos min familj i en liten villa. Går i skolan och är precis som alla andra. Eller?

RSS 2.0